I höst planerar vi att genomföra en stor Bonden i skolan-aktivitet, primärt för elever i årskurs 4-6. Inför detta skulle vi behöva lite hjälp från er som arbetar i skolan.

Er roll blir bland annat att hjälpa oss säkerställa att aktiviteten vi tar fram håller rätt nivå för eleverna, är genomförbar i praktiken och att lärarna får rätt och tillräcklig information. Det finns förstås även möjlighet att komma med egna idéer kring aktiviteten.

Aktiviteten är planerad till i höst, men behovet av referensgrupp finns under vårterminen och i början av höstterminen. Vi räknar med en tidsåtgång på ca 4x30 min digitala möten och några korta mejlfrågor där emellan vid behov.

Låter det här intressant? Mejla då oss på bondeniskolan@lrf.se så hör vi av oss med mer information. TACK! 😊💚